خانه » دانلود افزونه مدیریت چند سایت از یک پیشخوان – ManageWP Worker
افزونه های کاربردی افزونه های مدیریتی

دانلود افزونه مدیریت چند سایت از یک پیشخوان – ManageWP Worker

دانلود افزونه مدیریت چند سایت از یک پیشخوان - ManageWP Worker
دانلود افزونه مدیریت چند سایت از یک پیشخوان - ManageWP Worker

دانلود افزونه مدیریت چند سایت از یک پیشخوان – ManageWP Worker | افزونه مدیریت چندین سایت وردپرسی از یک مدیریت (ادمین) با افزونه ManageWP Worker | افزونه پیشخوان پیشرفته چند سایتی در وردپرس ManageWP Worker

بنابراین به دنبال راهی بهتر برای مدیریت وب سایت های وردپرس هستید؟
ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم! ManageWP داشبوردی است که به شما کمک می کند با خودکار سازی گردش کار خود در وقت و اعصاب خود صرفه جویی کنید ، بنابراین شما می توانید روی چیزهای مهم تمرکز کنید. برای تعداد نامحدودی وب سایت سریع ، امن و رایگان است.

دانلود افزونه مدیریت چند سایت از یک پیشخوان - ManageWP Worker
دانلود افزونه مدیریت چند سایت از یک پیشخوان – ManageWP Worker

 

همه چیز در یک مکان
فقط دردسر ورود به هر یک از وب سایت های شما برای خراب کردن روز شما کافی است. ManageWP داده های همه سایت های شما را روی یک داشبورد جمع آوری می کند ، بنابراین می توانید در یک نگاه تنها در وب سایت های خود چک کنید.

اقدامات انبوه
57 به روزرسانی در 12 سایت؟ همه آنها را با یک کلیک به روز کنید. و این فقط به روزرسانی نیست. پاک کردن هرزنامه ، سربار پایگاه داده ، انجام بررسی های امنیتی و موارد دیگر – فقط با یک کلیک می توانید این کارها را همزمان در همه وب سایت های خود انجام دهید.

پشتیبان گیری ابری که فقط کار می کند
پشتیبان گیری قابل اعتماد ستون فقرات هر تجارت است. و ما برای همه وب سایت های شما بصورت ماهانه پشتیبان تهیه می کنیم. این افزایشی ، قابل اعتماد است و در مواردی که دیگر راه حل های پشتیبان خراب شوند ، کار می کند.
پشتیبان گیری رایگان شامل پشتیبان گیری برنامه ریزی شده ماهانه ، ذخیره سازی خارج از سایت ، بازیابی با یک کلیک ، گزینه ذخیره سازی ایالات متحده / اتحادیه اروپا و گزینه ای برای حذف پرونده ها و پوشه ها است.
نسخه پشتیبان حق بیمه پشتیبانهای درخواستی ، چرخه پشتیبان گیری هفتگی / روزانه / ساعتی و بیشتر

به روزرسانی های ایمن
به روزرسانی افزونه ها و مضامین درد بزرگی است ، بنابراین ما با این موارد روبرو شدیم: پشتیبان گیری به طور خودکار قبل از هر بروزرسانی ایجاد می شود.
پس از به روزرسانی ، سیستم وب سایت را بررسی می کند و در صورت بروز خطا به طور خودکار دوباره برمی گردد. و بهترین قسمت این است که می توانید این به روزرسانی ها را تنظیم کنید تا در ساعت 3 صبح ، زمانی که کمترین میزان بازدید وب سایت است ، اجرا شوند.

گزارش مشتری
سخت کوشی خود را در یک گزارش حرفه ای خلاصه کرده و برای نمایش کار خود برای مشتریان خود ارسال کنید. گزارش مشتری رایگان شامل گزارشات سفارشی سازی اولیه و درخواستی است. گزارش مشتری برتر به شما امکان می دهد گزارش های خود را برچسب سفید بزنید و خودکار کنید.

بررسی عملکرد و امنیت
وب سایت های کند یا آلوده برای تجارت مضر هستند. خوشبختانه ، اکنون می توانید با بررسی های منظم عملکرد و امنیت ، برگه ها را در وب سایت های خود نگه دارید. بررسی امنیتی & بررسی عملکرد با چک و ورود به سیستم کاملاً کاربردی ارائه می شود.
نسخه های ممتاز به شما امکان می دهند بررسی ها را به طور کامل خودکار کنید و در صورت بروز مشکل پیامک یا ایمیل دریافت کنید.

یکپارچه سازی Google Analytics
چندین حساب Google Analytics را متصل کنید و تمام معیارهای مهم را از یک مکان پیگیری کنید.

Uptime Monitor (افزودنی ممتاز)
اولین کسی باشید که می داند وب سایت شما با اعلان های ایمیل و پیام کوتاه از کار افتاده است و قبل از اینکه دیگران متوجه شوند وب سایت خود را دوباره آنلاین کنید.

شبیه سازی و انتقال (همراه با افزونه Backup Premium)
آنچه قبلاً ساعتها کار و اعصاب شما را از فولاد می برد اکنون با یک کلیک انجام می شود. یک وب سایت منبع انتخاب کنید ، یک وب سایت مقصد انتخاب کنید ، روی رفتن کلیک کنید. در عرض چند دقیقه ، وب سایت youw زنده خواهد بود و بر روی سرور جدید لگد می زند. بله ، این آسان است.

رتبه بندی سئو (افزونه برتر)
در بالای رتبه بندی وب سایت خود باشید و بفهمید چه کلمات کلیدی برای شما بهتر کار می کنند و همچنین مراقب رقبا باشید. به این ترتیب می دانید که چقدر در برابر آنها قرار دارید.

White Label (افزودنی ممتاز)
افزونه ManageWP Worker را تغییر نام دهید یا کاملاً مخفی کنید. مشتریان نیازی به دانستن آنچه شما برای مدیریت وب سایت های خود استفاده می کنید ، ندارند.

دانلود افزونه مدیریت چند سایت از یک پیشخوان – ManageWP Worker

دانلود افزونه مدیریت چند سایت از یک پیشخوان – ManageWP Worker