خانه » دانلود افزونه سئو پیشرفته وردپرس – All in One SEO Pack
افزونه های سئو

دانلود افزونه سئو پیشرفته وردپرس – All in One SEO Pack

دانلود افزونه سئو پیشرفته وردپرس - All in One SEO Pack
دانلود افزونه سئو پیشرفته وردپرس - All in One SEO Pack

دانلود افزونه سئو پیشرفته وردپرس – All in One SEO Pack | دانلود افزونه وردپرس All in One SEO Pack Pro | آموزش نصب افزونه سئو پیشرفته وردپرس آل این وان سئو پک پریمیوم

یکی از پلاگین های حرفه ای خفن سئو قطعا نسخه ی حرفه ای all in one seo pack یا همان All in one Seo Pack Pro است.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک سیستم مناسب از لحاظ سئو به حساب میاد اما این قدرت رو به خاطر امکانات داخلیش رو به دست نیاورده بلکه به خاطر سیستم سازگار و متن بازش به دست آورده که خیلی راحت با پلاگین های مختلف می تونه کلی امکانات جالب و جورواجور داشته باشه.

تو حوزه ی سئو پلاگین های خیلی خیلی زیادی وجود داره ،پلاگین آل این وان سئو پک یکی از خوب است.

علاوه بر مواردی که ذکر شد قابلیت های اولیه و مهم سئو همگی در این پلاگین وجود دارند.از نقشه ی سایت گرفته تا ویرایشگر robots.txt و ….

AIOSEO – بهترین افزونه و جعبه ابزار سئو برای وردپرس است

تاریخچه افزونه All in One SEO Pack

All in One SEO برای وردپرس پلاگین اصلی WordPress SEO در سال 2007 است. بیش از 2 میلیون صاحب وب سایت هوشمند از AIOSEO برای راه اندازی صحیح SEO WordPress استفاده می کنند ، بنابراین وب سایت های آنها می توانند رتبه بالاتری در موتورهای جستجو داشته باشند.
ما معتقدیم برای تنظیم صحیح سئو وردپرس نیازی به استخدام متخصص یا توسعه دهنده SEO نیست. به همین دلیل AIOSEO را به عنوان جامع ترین افزونه وردپرس SEO و ابزار بازاریابی وردپرس ، بنابراین می توانید رتبه بندی سئو وب سایت خود را بهبود بخشید و در کمتر از 10 دقیقه فرصت های جدید رشد سئو را کشف کنید.
کلاً در یک سئو (AIOSEO) ، تجربه کاربر اولویت شماره 1 ماست. از راه اندازی سئو وب سایت تا بهینه سازی مداوم سئو ، تیم متخصص ما در زمینه سئو گردش های ساده ای را برای پیگیری سئو ایجاد کرده اند که به شما کمک می کند رقبا را در نتایج جستجو بالاتر ببرید. به همین دلیل است که بسیاری از رهبران صنعت AIOSEO را به عنوان مبتدی ترین پلاگین SEO WordPress SEO اعطا می کنند که هم آسان و هم قدرتمند است!
افزونه SEO WordPress ویژگی ها برای Google و سایر الگوریتم های معروف موتور جستجو بسیار بهینه شده اند زیرا ما به روزترین استانداردهای SEO و بهترین روش های جستجوگرها را دنبال می کنیم. صادقانه می توان گفت که AIOSEO بهترین افزونه SEO WordPress در جهان است.

All in One SEO Pack Pro

این افزونه نسخه آزمایشی افزونه All in One WordPress SEO Pro است که با تمام ویژگی های SEO شما در رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو از جمله نشانه گذاری طرح هوشمند SEO ، ماژول های پیشرفته SEO ، مجموعه نقشه سایت قدرتمند SEO ، ماژول SEO محلی همراه است. ، SEO AMP Google ، سئو WooCommerce و تعداد موارد دیگر. برای خرید بهترین افزونه SEO برتر WordPress اینجا کلیک کنید اکنون!

ما درد بهینه سازی SEO WordPress را برطرف کردیم و آن را آسان کردیم. به همین دلیل است که صاحبان مشاغل هوشمند ، کارشناسان SEO ، بازاریابان و توسعه دهندگان AIOSEO را دوست دارند و شما نیز این کار را خواهید کرد!

به درستی وردپرس SEO را تنظیم کنید
AIOSEO راه اندازی سئو وردپرس ، روش صحیح را آسان می کند. جادوگر هوشمند راه اندازی وردپرس ما به شما کمک می کند تنظیمات سئو وب سایت خود را بر اساس نیازهای منحصر به فرد صنعت خود بهینه کنید.
در کمتر از 10 دقیقه شما می توانید تمام ویژگی های پیشرفته SEO وردپرس مانند نقشه سایت XML ، ظاهر جستجو بهینه شده ، عنوان متری SEO ، توضیحات متای SEO ، کلمات کلیدی SEO ، اطلاعات باز صفحه جستجوگر SEO نمودار ، ادغام رسانه های اجتماعی را تنظیم کنید. ، اتصالات ابزار جستجو برای کنسول جستجوگر وب / وب مستر ، سئو محلی ، نشانه گذاری طرح برای سئو و موارد دیگر.
اما فقط حرف ما را قبول نکنید. ببینید صاحب وب سایت دیگری مانند خود شما چه می گوید:

دانلود افزونه سئو پیشرفته وردپرس - All in One SEO Pack
دانلود افزونه سئو پیشرفته وردپرس – All in One SEO Pack
  • با آنالیز TrueSEO صفحات خود را برای رتبه بندی بالاتر در جستجوگرها بهینه کنید
  • ایجاد محتوای بهینه سازی شده برای SEO کار سختی بود. چرا؟
  • زیرا بیشتر صاحبان مشاغل کارشناس سئو نیستند.
  • به همین دلیل امتیاز TruSEO را ایجاد کردیم. با این کار می توانید تجزیه و تحلیل عمیق تری در زمینه بهینه سازی SEO و یک چک لیست عملیاتی برای جستجوگرها داشته باشید ، بنابراین می توانید به راحتی صفحات وب سایت خود را برای هر کلمه کلیدی بهینه سازی کنید
  • تا رتبه بندی بالاتری در جستجوگرها و بیشترین بازدید داشته باشید.
  • ابزار تجزیه و تحلیل محتوای SEO ما به طور پیش فرض هم در ویرایشگر بلوک Gutenberg و هم در Classic Editor فعال است ، بنابراین می توانید به سرعت پست ها و صفحات وبلاگ خود را برای کلمات کلیدی SEO خود بهینه سازی کنید تا رتبه بندی بالاتری در SEO داشته باشید.
  • تجزیه و تحلیل خوانایی SEO ما به شما اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی بهبود محتوای خود برای حداکثر مزایای SEO می دهد.
  • بهترین قسمت در مورد تجزیه و تحلیل TruSEO این است که می توانید از آن برای بهینه سازی پست ها / صفحات خود برای کلمات کلیدی نامحدود SEO استفاده کنید.
  • ادغام یکپارچه SEO با ابزارهای وب مستر و رسانه های اجتماعی
  • SEO در وردپرس All in One SEO یکپارچه با سیستم عامل های محبوب رسانه های اجتماعی مانند Facebook ، Twitter ، Pinterest ، YouTube ، LinkedIn ، Instagram و موارد دیگر ارائه می دهد.
  • این امر اطمینان حاصل می کند که پیش نمایش وب سایت شما برای موتورهای جستجو (SEO) و شبکه های رسانه های اجتماعی بهینه شده است.
  • AIOSEO همچنین اتصال وب سایت خود را با کنسول جستجوی Google ، ابزارهای وب مستر بینگ ، ابزارهای مدیر وب Yandex ، ابزارهای مدیر وب Baidu ، Google Analytics و سایر ابزارهای مدیر وب SEO آسان می کند.
  • این به شما کمک می کند تا به راحتی نتایج و پیشرفت SEO خود را بسنجید.

 

نقشه های سایت XML هوشمند و(نشانه گذاری SEO Schema)

نشانه گذاری مناسب سئو وب سایت در بهبود رتبه بندی سئو نقش مهمی دارد. به همین دلیل است که متخصصان SEO هوشمند از AIOSEO برای بهینه سازی SEO در صفحه استفاده می کنند.
به غیر از ویژگی جامع نقشه سایت وردپرس XML ، ما همچنین به شما کمک می کنیم تا به منظور بهبود رتبه بندی وب سایت خود و ترافیک بیشتر ، سایت SEO News sitemap و نقشه سایت Video SEO را ارائه دهید.
AIOSEO همراه با ویژگی نشانه گذاری هوشمند SEO SEO است تا به شما کمک کند از طریق قطعه های غنی از جستجوگرها ، قطعه های ویژه Google ، پیوندهای سایت breadcrumb در سئو و نتایج جستجو در تصاویر ، بازدید بیشتری داشته باشید.

بهترین افزونه SEO. All in One SEO بهترین پلاگین SEO است. من شخصاً آن را بهتر از Yoast می دانم. این افزونه آزادی در پیکربندی را بسیار آزاد می کند.

سئو محلی ، سئو WooCommerce ، Google AMP و موارد دیگر
All in One SEO جامع ترین مجموعه افزونه / بازاریابی SEO WordPress SEO در جهان است.
ما برای مشاغل محلی پشتیبانی کاملی از Google Knowledge Graph و نشانه گذاری Schema.org ارائه می دهیم. با ماژول SEO محلی ما می توانید چندین مکان کسب و کار ، ساعات کار ، اطلاعات تماس (ایمیل کسب و کار ، تلفن شغلی ، آدرس شغلی و غیره) و موارد دیگر اضافه کنید.
AIOSEO همچنین سئو WooCommerce را آسان می کند. با استفاده از افزونه SEO ما می توانید صفحات و دسته بندی محصولات خود را برای رتبه بندی بهتر سئو (فقط با چند کلیک) بهینه کنید.
از آنجا که AIOSEO پلاگین اصلی وردپرس SEO است ، ما با تمام افزونه های محبوب وردپرس مانند SEO پلاگین عضویت ، SEO plugin صفحه فرود ، SEO ادغام Semrush SEO و غیره ادغام سئو داریم. AIOSEO همچنین ادغام Google AMP را ارائه می دهد و بصورت یکپارچه با همه محبوب ها کار می کند افزونه های سرعت و حافظه پنهان.

بهترین پلاگین SEO برای وردپرس. ما همچنان از All in One SEO در همه سایت های وردپرسی و سایت های مشتریان خود استفاده می کنیم ، و ما آن را به سایر مشتریان نیز توصیه می کنیم.

از آنجا که سئو از ویژگی های اساسی است ، AIOSEO برای هر وب سایت افزونه ای ضروری است!
مدیر تغییر مسیر SEO و نظارت بر 404
مدیر تغییر مسیر AIOSEO به شما کمک می کند 301 تغییر مسیر مناسب را برای بهبود رتبه بندی SEO خود تنظیم کنید.
ما همچنین از سایر هدایت های پیشرفته SEO شامل 302 تغییر مسیر ، 307 تغییر مسیر ، 410 تغییر مسیر ، 404 تغییر مسیر ، هدایت REGEX برای نیازهای پیشرفته SEO و موارد دیگر پشتیبانی می کنیم.
ما یک مانیتور خطای 404 خودکار داریم که به شما کمک می کند خطاهای 404 را ردیابی و هدایت کنید ، بنابراین می توانید از از دست دادن رتبه های SEO جلوگیری کنید.
از آنجا که سرعت ریدایرکت برای سئو مهم است ، ما در هر دو ریدایرکت در سطح سرور Apache / NGINX برای کمک به شما در دستیابی به حداکثر سود SEO ساخته شده ایم.

لیست ویژگی های All in one SEO در یکی از جستجوگرها

  • جادوگر راه اندازی سئو وردپرس – در کمتر از 10 دقیقه به درستی سئو وردپرس را تنظیم کنید.
  • بهینه سازی SEO در صفحه – علامت گذاری کد SEO را بهینه کنید (بدون استخدام برنامه نویس)
  • نمره TruSEO – تجزیه و تحلیل دقیق محتوای و خوانایی برای کمک به شما در بهینه سازی صفحات خود برای رتبه بندی بالاتر در جستجوگرها.
  • عنوان و توضیحات هوشمند هوشمند – تولید خودکار سئو ، برچسب های هوشمند SEO پویا و موارد دیگر.
  • کلمات کلیدی SEO نامحدود – تجزیه و تحلیل محتوای SEO ما به شما کمک می کند صفحات خود را برای کلمات کلیدی SEO نامحدود بهینه کنید.
  • نقشه سایت XML – نقشه سایت پیشرفته XML برای افزایش رتبه بندی SEO شما.
  • نقشه سایت SEO Video – رتبه بندی SEO خود را با نقشه سایت ویدیو بهبود دهید.
  • نقشه سایت SEO News – با نقشه سایت Google News ترافیک SEO خود را افزایش دهید.
  • نقشه سایت RSS SEO – بهبود فرکانس خزیدن SEO با نقشه سایت RSS.
  • SEO به صورت خودکار تصویر – ماژول SEO تصویر ما به رتبه بندی تصاویر شما کمک می کند.
  • SEO مشاغل محلی – با استفاده از ماژول SEO محلی خود حضور SEO در مشاغل محلی خود را بهبود بخشید.
  • چندین مکان جستجوگرها – مناسب برای بهینه سازی SEO برای مشاغل دارای چندین مکان فروشگاه محلی.
  • Scheppets Rich Snippets – با نرخ بهتر کلیک (CTR) و افزایش رتبه بندی SEO با اسکناس غنی اسنیپت ها بهتر شوید.
  • پشتیبانی از SEO Knowledge Graph – با پنل SEO Knowledge ، جستجوی وب سایت خود را بهبود بخشید.
  • Schema Advanced SEO – به راحتی نشانه های طرحواره SEO پیشرفته مانند طرح FAQ ، طرح محصول ، طرح دستور العمل (SEO وبلاگ نویس غذا) ، نشانه گذاری طرح برنامه نرم افزار (SaaS SEO) ، طرح دوره آنلاین (برای دوره SEO) و موارد دیگر را اضافه کنید. جعبه جستجوی پیوندهای سایت – به شما کمک می کند جعبه جستجو در رتبه بندی Google SEO را بدست آورید.
  • پیوندهای سایت Google – نشانه گذاری SEO ما می تواند به شما کمک کند لینک های سایت را برای نام تجاری خود دریافت کنید.
  • Robots.txt Editor – آنچه را که ربات های SEO می توانند با ویرایشگر SEO robots.txt آسان ما ببینند ، کنترل کنید.
  • چک لیست ممیزی SEO – رتبه بندی سئو وب سایت خود را با چک لیست ممیزی SEO خود بهبود بخشید.
  • کنسول جستجوی Google – سایت وردپرس خود را با ابزارهای مدیر وب سایت Google برای دیدن اطلاعات بیشتر درباره SEO جستجو کنید.
  • ابزارهای تأیید موتور جستجو – به راحتی با سایر ابزارهای معروف وب مستر ادغام شوید تا قابلیت جستجو را بهبود ببخشید.
  • SEO AMP Google – رتبه بندی SEO موبایل خود را با Google AMP SEO بهبود بخشید.
  • URL های متعارف SEO پیشرفته – با استفاده از URL های متعارف اتوماتیک از محتوای تکراری در SEO جلوگیری کرده و رتبه بندی SEO خود را افزایش دهید.
  • Advanced Robots Meta SEO Settings – کنترل های دانه ای بدون شاخص ، بدون دنباله ، بایگانی ، بدون قطعه ، حداکثر قطعه ، حداکثر ویدئو و موارد دیگر.
  • محتوای RSS برای جستجوگرها – از آسیب رساندن به رتبه بندی SEO شما با ابزار محتوای RSS سرقت محتوا جلوگیری کنید.
  • کنترل دسترسی کاربر – کنترل کنید که چه کسی می تواند تنظیمات SEO شما را با کنترل دسترسی پیشرفته SEO ما مدیریت کند.
  • تجزیه و تحلیل سئو سایت رقیب – از تجزیه و تحلیل سئو رقیب ما استفاده کنید تا با بهبود بهینه سازی سئو وب سایت خود ، آنها را بالاتر ببرید.
  • Smart Breadcrumbs – جهت بهبود تجربه کاربر و ارتقا رتبه بندی SEO خود ، پیمایش Breadcrumb را اضافه کنید. همراه با پشتیبانی کامل از SEO JSON + LD.
  • هدایت هوشمند SEO – برای بهتر کردن رتبه بندی SEO خود ، هدایت 301 مناسب را تنظیم کنید.
  • 404 Monitor Error Monitor for SEO – خطاهای 404 وب سایت را کنترل کرده و برای جلوگیری از از دست دادن رتبه بندی SEO ، هدایت های SEO مناسب را تنظیم کنید.
  • عنوان و Nofollow برای جستجوگرها – افزودن عنوان و nofollow به پیوندهای خارجی برای بهبود رتبه بندی سئو برای شما آسان است.

 

سازگاری این افزونه با دیگر افزونه ها

  • WooCommerce SEO – صفحات محصولات WooCommerce خود را بهینه کنید و رتبه بندی فروشگاه WooCommerce خود را بهبود ببخشید.
  • SEO – MemberPress – صفحات دوره MemberPress خود را بهینه کرده و رتبه سئو سایت عضویت خود را بهبود بخشید.
  • SEO Elementor – بهینه سازی SEO را برای صفحات فرود Elementor خود اضافه کنید.
  • SEO LearnDash – بهینه سازی SEO برای دوره های LearnDash.
  • SEO SEO – SEO پیش نمایش وب سایت خود را در Facebook بهینه می کند.
  • Twitter SEO – SEO پیش نمایش وب سایت شما را در توییتر بهینه می کند.
  • SEO Pinterest – SEO پیش نمایش وب سایت شما را در Pinterest بهینه می کند.
  • پشتیبانی از Open Graph – با استفاده از داده های متا نمودار باز ، SEO خود را بهبود بخشید.
  • Knowledge Panel SEO – با افزودن پیوندهای نمایه رسانه های اجتماعی برای فیس بوک ، توییتر ، ویکی پدیا ، اینستاگرام ، LinkedIn ، Yelp ، YouTube و موارد دیگر ، سئو وب سایت را بهبود بخشید.
  • محتوای ابزار SEO Webmaster – سایت WordPress خود را با ابزارهای مختلف وب مستر برای بهبود رتبه بندی SEO متصل کنید.
  • ادغام SEO Semrush – با ادغام SEO Semrush کلمات کلیدی SEO اضافی و عبارات کلیدی SEO مربوطه را مشاهده کنید.

 

دانلود افزونه سئو پیشرفته وردپرس – All in One SEO Pack

دانلود افزونه سئو پیشرفته وردپرس – All in One SEO Pack