خانه » دانلود افزونه بهبود کارایی و افزایش امکانات سایت – jetpack
افزونه های کاربردی

دانلود افزونه بهبود کارایی و افزایش امکانات سایت – jetpack

افزونه Jetpack برای افزایش سرعت و کارایی وردپرس |  افزونه jetpack وردپرس چیست  | پشتیبان گیری از وب سایت

ابزارهای امنیتی ، عملکردی ، بازاریابی و طراحی وردپرس – Jetpack توسط متخصصان وردپرس ساخته شده است تا سایت های WP را ایمن تر و سریعتر کند و به شما در رشد بازدید کمک کند.

ما از سایت شما محافظت می کنیم تا بتوانید سایت یا تجارت خود را اداره کنید. Jetpack Security امکان استفاده آسان ، جامع و امنیت سایت وردپرس از جمله پشتیبان گیری در زمان واقعی خودکار و بازیابی آسان ، اسکن بدافزار و محافظت در برابر هرزنامه را فراهم می کند. ویژگی های اساسی مانند محافظت از نیروی بی رحمانه و نظارت بر زمان خرابی / زمان کار رایگان است.

  • به طور خودکار از سایت خود در زمان واقعی پشتیبان تهیه کنید و با یک کلیک به هر نقطه ای برگردید. فضای ذخیره سازی نامحدود برای پشتیبان گیری شما. برای فروشگاه های تجارت الکترونیک خصوصاً وو بسیار مناسب است.
  • مدیریت مهاجرت به یک میزبان جدید ، انتقال پرونده ها و پلاگین های تم به یک پایگاه داده جدید ، به راحتی کپی کردن وب سایت ها ، ایجاد پشتیبان گیری از پایگاه داده کامل ، کلون سازی وب سایت ها ، تعمیر وب سایت های خراب با بازیابی نسخه پشتیبان تهیه نسخه های پشتیبان یا ایجاد یک سایت آزمایشی با ایجاد نسخه تکراری از وب سایت WP موجود خود.
  • مشاهده همه تغییرات سایت و افرادی که آن را با گزارش فعالیت ایجاد کرده اند ، برای هماهنگی ، اشکال زدایی ، نگهداری یا عیب یابی بسیار مناسب است.
  • به طور خودکار اسکن بدافزار و اسکن امنیتی را برای تهدیدات کد دیگر انجام دهید. برای بازیابی سایت خود برای بدافزار ، با یک کلیک اصلاح کنید.
  • نظرات هرزنامه را مسدود کرده و با ویژگی های ضد هرزنامه که توسط Akismet طراحی شده است ، پاسخ های خود را ایجاد کنید.
  • برای محافظت از صفحه ورود به وردپرس در برابر حملات ، از محافظت از حمله بی رحمانه استفاده کنید.
  • زمان و زمان خرابی سایت خود را کنترل کنید و از طریق ایمیل از طریق ایمیل هشدار فوری دریافت کنید.
  • ورود به سیستم WordPress.com ایمن که توسط میلیون ها سایت با 2FA اختیاری (احراز هویت دو فاکتور) برای محافظت بیشتر استفاده می شود.
  • برای نگهداری و مدیریت آسان سایت ، افزونه های جداگانه را به صورت خودکار به روز کنید.

عملکرد

با Jetpack ، افزونه برتر WP ساخته شده برای استفاده از قدرت AMP ، ابزاری که به بهینه سازی سایت شما در دستگاه های تلفن همراه کمک می کند ، سرعت سریع سایت را بدست آورید. CDN رایگان (شبکه تحویل محتوا) به صورت خودکار تصاویر شما را بهینه می کند. کاهش بارگذاری صفحه خود را مشاهده کنید – ما تصاویر شما را بهینه کرده و از شبکه جهانی قدرتمند خود به آنها ارائه می دهیم و برای کاهش استفاده از پهنای باند و صرفه جویی در هزینه ، سایت شما را در دستگاه های تلفن همراه تسریع می کنیم!

Jetpack برای ایجاد بهترین و بالاترین عملکرد مجموعه ابزارهای همه در یک وردپرس با Google AMP همکاری کرده است. با استفاده از Jetpack و AMP در کنار هم ، تمام ویژگی های لازم برای ساخت یک وب سایت زیبا ، سریع و مدرن را بدون نیاز به کدگذاری بدست می آورید.
CDN تصویر برای تصاویر و فایلهای استاتیک ، مانند CSS و JavaScript ، از سرورهای ما ارائه می شود نه شما ، که باعث صرفه جویی در هزینه و پهنای باند می شود.
تنبل بارگذاری تصاویر برای یک تجربه فوق العاده سریع ، حتی در تلفن همراه. بارگذاری تنبل Jetpack به طور خودکار بارگذاری رسانه در پست ها و صفحات شما را به تأخیر می اندازد تا زمانی که بازدید کنندگان شما به پایین و در جایی که در صفحه هستند ظاهر شوند.
میزبانی ویدئو بدون محدودیت ، سرعت بالا و تبلیغات ، تمرکز خود را بر روی محتوای شما حفظ می کند ، نه به تبلیغات یا توصیه هایی که افراد را از سایت خارج می کند.
جستجوی سفارشی سایت فوق العاده قدرتمند و قابل تنظیم است. به بازدید کنندگان شما کمک می کند فوراً محتوای مناسب را پیدا کنند تا آنها بیشتر بخوانند و بخرند. با سایت های WooCommerce / eCommerce عالی کار می کند تا به فیلتر کردن محصولات کمک کند تا مشتریان سریعتر آنچه را که می خواهند در سایت شما بدست آورند.
استفاده از WP Super Cache برای سرعت نهایی سایت وردپرس توصیه می شود.

ابزارهای قدرتمند برای رشد

سایت وردپرس خود را ایجاد و سفارشی کنید ، آن را برای بازدیدکنندگان و درآمد خود بهینه کنید و از تماشای بالا رفتن آمار خود لذت ببرید. آن را بسازید ، به اشتراک بگذارید و شاهد رشد آن باشید.

آمار و تجزیه و تحلیل سایت پیشرفته برای کمک به درک مخاطبان خود.
به سادگی با استفاده از ابزارهای ما برای اتصال به فیس بوک ، توییتر و لینکدین ، ​​پست ها و محصولات وبلاگ را در رسانه های اجتماعی منتشر کنید.
به راحتی پست های اینستاگرام را در صفحات و پست های وبلاگ خود به اشتراک بگذارید.
با ادغام ساده با PayPal و Stripe ، پرداخت یا کمک مالی را جمع آوری کنید ، یک محصول ، خدمات یا عضویت را بفروشید.
با استفاده از ابزارهای SEO برای Google ، Bing ، Twitter ، Facebook و WordPress.com میزان بازدید خود را افزایش دهید. نقشه سایت XML به طور خودکار ایجاد می شود.
برای درآمدزایی در سایت خود تبلیغ کنید. شبکه تبلیغاتی Jetpack به طور خودکار کار شما را در یافتن تبلیغات با کیفیت بالا که در سایت شما قرار دارد انجام می دهد.
با برنامه رسمی موبایل وردپرس که برای Apple iOS (iPhone یا iPad) و Google Android در دسترس است ، ویژگیهای Jetpack را از هرجای دیگر مدیریت کنید.
به دنبال مدیریت ارتباط با مشتری هستید؟ افزونه CRM Jetpack را که در کنار Jetpack کار می کند ، بررسی کنید تا راهی ساده و کاربردی برای ایجاد ارتباط با مشتریان و هدایت های شما به شما ارائه دهد. .

ابزارهای طراحی آسان

به سرعت سایت خود را برای برجسته سازی سفارشی کنید – نیازی به کدگذاری نیست.

مضامین – تم های ساده برای شروع کار یا انتخاب یک تم حرفه ای برای برجسته کردن سایت شما.
پست های مرتبط – با نشان دادن خودکار محتوای مرتبطی که به آن علاقه مند می شوند ، بازدید کنندگان را در سایت خود نگه دارید.
ابزارهای نمایش گالری و نمایش اسلاید – گالری تصاویر ، اسلایدر چرخ فلک و نمایش اسلایدها برای سایت ها و فروشگاه های WP.
اشتراک ها – ثبت نام بازدیدکنندگان برای دریافت اعلان آخرین ارسال ها و نظرات شما را آسان می کند.
فرم تماس – به راحتی و بدون هیچ گونه کدگذاری ، فرم های تماس نامحدود را به راحتی ایجاد کنید. برای هر پاسخ اعلان های ایمیل دریافت کنید. با راه حل های نامه مانند Creative Mail ادغام شوید و به سرعت به مشتریان خود برسید و منجر شوید. برای فیلتر کردن موارد ارسالی به Jetpack Anti spam (با پشتیبانی Akismet) متصل شوید.
oEmbed Support – به راحتی تصاویر ، پست ها و پیوندهای فیس بوک و اینستاگرام را جاسازی کنید.

دانلود افزونه بهبود کارایی و افزایش امکانات سایت – jetpack

دانلود افزونه بهبود کارایی و افزایش امکانات سایت – jetpack