خانه » دانلود افزونه بک آپ اتوماتیک وردپرس – UpdraftPlus
افزونه های بک آپ گیری

دانلود افزونه بک آپ اتوماتیک وردپرس – UpdraftPlus

دانلود افزونه پشتیبان گیری از وردپرس - UpdraftPlus
دانلود افزونه پشتیبان گیری از وردپرس - UpdraftPlus

دانلود افزونه پشتیبان گیری از وردپرس – UpdraftPlus | افزونه بک آپ گیری خودکار از سایت وردپرسی | افزونه حرفه ای و پیشرفته برای تهیه بک آپ از سایت UpdraftPlus 

UpdraftPlus پشتیبان گیری و بازیابی را ساده می کند. این بالاترین رتبه و محبوب ترین پلاگین پشتیبان برنامه ریزی شده با بیش از سه میلیون نصب فعال در حال حاضر است. از پرونده ها و پشتیبان گیری پایگاه داده خود در ابر پشتیبان تهیه کنید و با یک کلیک بازیابی کنید!

پشتیبان گیری از cloud مستقیماً در Dropbox ، Google Drive ، Amazon S3 (یا سازگار) ، UpdraftVault ، Rackspace Cloud ، FTP ، DreamObjects ، Openstack Swift و ایمیل. نسخه پولی همچنین به Microsoft OneDrive ، Microsoft Azure ، Google Cloud Storage ، Backblaze B2 ، SFTP ، SCP و WebDAV پشتیبان تهیه می کند.

نوشتن یک افزونه پشتیبان قابل اعتماد که به طور مداوم در طیف گسترده ای از استقرار وردپرس کار می کند کار سختی است. UpdraftPlus کار می کند. ما پشتیبان گیری شما را ایمن نگه می داریم.

دانلود افزونه پشتیبان گیری از وردپرس - UpdraftPlus
دانلود افزونه پشتیبان گیری از وردپرس – UpdraftPlus

 

چرا باید از وب سایت خود پشتیبان تهیه کنید:

وردپرس مانند هر CMS می تواند در برابر مواردی مانند خرابی سرور ، هک ، نقص امنیتی ، پلاگین یا به روزرسانی موضوع و میزبان وب ناامن آسیب پذیر باشد. اگر اتفاقی برای وب سایت شما بیفتد ، هزینه های آن از نظر زمان ، پول و اعتبار بسیار زیاد است.
در حالی که سایر اقدامات امنیتی ضروری است ، پشتیبان گیری بیمه نهایی است:

آنها به این معنی است که اگر اتفاق بدی رخ دهد ، وب سایت شما (به علاوه تمام پرونده ها و پایگاه داده های مرتبط) ایمن می مانند و در کمترین زمان قابل بازیابی هستند.
شما همیشه می توانید پشتیبان گیری دستی خود را ایجاد کنید – اما استفاده از پلاگین پشتیبان بی نهایت سریعتر ، ساده تر و ایمن تر است. زندگی به اندازه کافی شلوغ است! با UpdraftPlus ، می توانید به راحتی “تنظیم و فراموش” کنید ، در پشتیبان گیری خودکار برنامه ریزی کنید تا در وقت ، کار و دردسر شما صرفه جویی کند.

مقایسه UpdraftPlus با سایر افزونه های پشتیبان:

UpdraftPlus بالاترین امتیاز و محبوب ترین افزونه موجود است – و این دلیل خوبی دارد. نه تنها از نظر ویژگی های آن جامع است ، بلکه استفاده از آن آسان و شهودی است. و از آنجا که چنین پایگاه کاربری گسترده ای دارد ، در طیف وسیعی از شرایط و سناریوهای مختلف آزمایش و آزمایش شده است.

برخلاف بسیاری از افزونه های دیگر ، UpdraftPlus:

  • بازیابی و همچنین پشتیبان گیری
  • بیش از سایر گزینه ها به گزینه های Cloud پشتیبان تهیه می کنید
  • به شما امکان می دهد تا برای راحتی بیشتر برنامه های پشتیبان گیری خودکار را تنظیم کنید
  • با استفاده از منابع سرور کمتر ، سریعتر است
  • در بیش از 3 میلیون سایت آزمایش شده است

 

دانلود افزونه بک آپ اتوماتیک وردپرس – UpdraftPlus
این افزونه دارای نسخه Pro می باشد - برای دانلود اینجا کلیک کنید

دانلود افزونه بک آپ اتوماتیک وردپرس – UpdraftPlus

درباره نویسنده

Omid

افزودن نظر

برای ارسال نظر کلیک نمایید