خانه » دانلود افزونه ساخت فرم تماس با ما – WPForms
افزونه های فرم ساز

دانلود افزونه ساخت فرم تماس با ما – WPForms

دانلود افزونه ساخت فرم تماس با ما - WPForms
دانلود افزونه ساخت فرم تماس با ما - WPForms

ساخت فرم تماس با ما WPForms – ساخت فرم تماس با کشیدن و رها کردن در وردپرس | دانلود جدیدترین نسخه افزونه WPForms

افزونه فرم تماس با ما WordPress به نام WPForms

ما معتقدیم برای ایجاد فرم تماس با وردپرس نیازی به استخدام توسعه دهنده نیست. به همین دلیل ما WPForms را ایجاد کردیم ، وردپرس را رها کردیم و رها کردیم فرم ساز آسان و قدرتمند است.

  • WPForms به شما امکان می دهد فرم های زیبایی ، فرم بازخورد ، فرم های اشتراک ، فرم های پرداخت و انواع دیگر فرم ها را برای سایت خود در عرض چند دقیقه و نه چند ساعت ایجاد کنید!
  • در WPForms ، تجربه کاربر اولویت شماره 1 ماست. الگوها و گردش کار از قبل ساخته شده ما ، WPForms را به مبتدی ترین افزونه فرم تماس دوستانه در بازار تبدیل کرده است.
  • چالش WPForms در کمتر از 5 دقیقه شما را در ایجاد اولین فرم راهنمایی می کند. ما شما را با استفاده از فرم ساز تا انتها برای افزودن فرم به صفحه ای در سایت شما راهنمایی می کنیم!
  • WPForms شامل یکپارچه سازی برای سازندگان صفحه محبوب مانند WordPress Block Editor (Gutenberg) ، Classic Editor ، Elementor و Divi است که باعث می شود کل روند بدون درز انجام شود.
  • WPForms یک راه حل 100٪ پاسخگوی تلفن همراه است ، بنابراین فرم های تماس شما همیشه در همه دستگاه ها (تلفن همراه ، رایانه لوحی ، لپ تاپ و دسک تاپ) بسیار زیبا به نظر می رسند.
  • فرم های تماس WPForms همچنین برای عملکرد وب و سرور بسیار بهینه شده اند زیرا ما در مورد سئو ، بازاریابی و تبدیل اهمیت سرعت را درک می کنیم. صادقانه می توانیم بگوییم WPForms یکی از سریعترین افزونه های ایجاد فرم تماس با وردپرس در جهان است.

 

دانلود افزونه ساخت فرم تماس با ما - WPForms
دانلود افزونه ساخت فرم تماس با ما – WPForms

نسخه حرفه ای WPForms Pro

این افزونه نسخه ساده پلاگین WPForms Pro است که دارای تمام ویژگی های فرم تماس شما می باشد که از جمله فرم های اشتراک ایمیل ، فرم های تماس چند صفحه ای ، بارگذاری پرونده ، منطق مشروط ، ادغام های پرداخت ، قالب فرم ها ، و موارد دیگر را خواهید داشت. برای خرید بهترین افزونه فرم تماس با وردپرس برتر اکنون اینجا را کلیک کنید!

درد ناشی از ایجاد فرم های تماس را از بین بردیم و آن را آسان کردیم. به همین دلیل است که صاحبان مشاغل هوشمند ، طراحان و توسعه دهندگان WPForms را دوست دارند و شما نیز چنین خواهید کرد!

ما از پلاگین های سازنده فرم تماس بادی و حشره دار خسته شده ایم. به همین دلیل ما WPForms را ایجاد کردیم تا با گردش کار شما سازگار شود و به شما امکان ایجاد فرم های تماس سفارشی را در عرض چند دقیقه بدهد. با استفاده از کشیدن و استفاده آسان از ما سازنده فرم آنلاین را رها کنید ، می توانید زمینه های فرم سفارشی را به راحتی اضافه کنید ، آنها را مرتب کنید ، و اساساً در 5 دقیقه یا کمتر یک فرم تماس کامل ایجاد کنید.

اما فقط حرف ما را قبول نکنید. ببینید یکی از کارشناسان وردپرس چه می گوید:

WPForms آسانترین پلاگین فرم برای استفاده است. مشتری های من WPForms را دوست دارند و این یکی از معدود افزونه هایی است که می توانند بدون هیچ آموزشی استفاده کنند. من به عنوان یک توسعه دهنده از سرعت ، مدرن ، تمیز و قابل توسعه بودن آن قدردانی می کنم.

دانلود افزونه ساخت فرم تماس با ما – WPForms

دانلود افزونه ساخت فرم تماس با ما – WPForms